maandag 17 maart 2014

Deze blog heet nu 'Geloof en Kinderen'

Vanaf 14 februari heet deze blog: Geloof en Kinderen!
Helaas lukte het niet om de feedburner feed ook te veranderen. Dus hoewel de blogs wel bleven komen, lukte het niet om ze ook via de mail te verspreiden. Uiteindelijk heb ik een nieuwe feed aangemaakt en nu hoop ik dat alles weer werkt zoals voorheen.

Waarom van naam veranderen?
Filippenzen 1:6 is en blijft mijn levensvers, maar het is wel een moeilijk blog adres om te onthouden. Om deze reden heb ik de naam van deze blog veranderd naar 'Geloof en Kinderen'. Vrijwel alle onderwerpen waarover ik schrijf zijn samen te vatten in deze 2 woorden.


En af en toe babbel ik graag met je over andere onderwerpen, die niet strikt genomen onder het kopje 'Geloof en Kinderen' vallen. Dingen die ik in het leven tegenkom, meemaak of zelf maak.

Welke blogs heb ik gemist?
Christelijke spelletjes om te spelen met Pasen
De Bijbel Het Boek van Jezus - 40 dagentijd leesrooster
Ramen beschilderen op de 1e verdieping
40 dagentijd voor Pasen
Angry Birds Knutsel
God voorziet (gastblog)
Tefal of Ceramiekpannen onderhouden
The Touch of the Masters Hand (een prachtig gedicht, lied en film)

Ik hoop dat je vaak en graag even samen met mij een kopje thee(a) wilt drinken :).
God's Zegen,
Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten